Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Plăiaș Ioan"'
Autor:
Jurca Maria Alina, Plăiaș Ioan
Publikováno v:
Annals of the University of Oradea: Economic Science, Vol 22, Iss 1, Pp 1765-1774 (2013)
The purpose of this paper is to develop a theoretical basis for evaluating ambient advertising in relation to the schema. Ambient advertising, a creative form of out-of-home advertising that conveys direct and contextual messages by using and often a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36b7acba901c4249ab995f8e85a251c4
Publikováno v:
Arts and the Market, 2021, Vol. 11, Issue 3, pp. 217-239.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AAM-07-2020-0024
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
OLAHUT Meda Roxana, PLAIAS Ioan
Publikováno v:
Annals of the University of Oradea: Economic Science, Vol 22, Iss 1, Pp 1797-1806 (2013)
The main purpose of this paper is to present an extended literature review of relevant empirical studies which examine the effect of ambient scent on consumers' perception, consumers' emotions and consumers' behavioral responses in the context of ret
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b24e92c199784b34a8d27ccac04630c3
Publikováno v:
Annals of the University of Oradea: Economic Science, Vol 1, Iss 2, Pp 762-769 (2011)
The primary purpose of the economic higher education in providing the graduates with marketing competences is to train them for employment. In light of the said objective, two important aspects must be taken into account by educators. First, the gap
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c05dec270864abcb077e71cfd53dc5b