Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Plăiaș Ioan"'
Publikováno v:
Arts and the Market, 2021, Vol. 11, Issue 3, pp. 217-239.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AAM-07-2020-0024
Autor:
Jurca Maria Alina, Plăiaș Ioan
Publikováno v:
Annals of the University of Oradea: Economic Science, Vol 22, Iss 1, Pp 1765-1774 (2013)
The purpose of this paper is to develop a theoretical basis for evaluating ambient advertising in relation to the schema. Ambient advertising, a creative form of out-of-home advertising that conveys direct and contextual messages by using and often a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36b7acba901c4249ab995f8e85a251c4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
LALA, Gianina Alina1,2 gianina.lala@gmail.com
Publikováno v:
Analele Universitatii 'Eftimie Murgu' Resita. Fascicola II. Studii Economice. 2016, p147-158. 12p.
Autor:
DINU, Loredana1 l.dinu@uem.ro, DINU, Gabriel1 g.dinu@uem.ro
Publikováno v:
Analele Universitatii 'Eftimie Murgu' Resita. Fascicola II. Studii Economice. 2015, p50-57. 8p.
Autor:
Alina, Jurca Maria1 alinamaria.jurca@yahoo.com, Ioan, Plăiaș1 ioan.plaias@econ.ubbcluj.ro
Publikováno v:
Annals of the University of Oradea, Economic Science Series. Jul2013, Vol. 22 Issue 1, p1765-1774. 10p.
This book will serve as a first-stop, academic resource for every scholar of experiential marketing, aspiring marketing and consumer behavior student, agency executive, professor, and experiential marketing practitioner. It is as rigorous as it is in