Zobrazeno 1 - 10
of 127
pro vyhledávání: '"Pizzi, Gabriele"'
Autor:
Pizzi, Gabriele <1982>
Customer satisfaction has been traditionally studied and measured regardless of the time elapsed since the purchase. Some studies have recently reopened the debate about the temporal pattern of satisfaction. This research aims to explain why “how y
Externí odkaz:
http://amsdottorato.unibo.it/2514/
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services July 2023 73
Autor:
Pantano, Eleonora1 (AUTHOR) e.pantano@bristol.ac.uk, Pizzi, Gabriele2 (AUTHOR), Bilotta, Eleonora3 (AUTHOR), Pantano, Pietro3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Dec2021, Vol. 37 Issue 17/18, p1764-1782. 19p. 3 Diagrams, 2 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
In Journal of Business Research September 2022 148:420-432
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Expert Systems With Applications 15 November 2021 182
Publikováno v:
In Journal of Business Research June 2021 130:59-69
Publikováno v:
In Journal of Business Research May 2021 129:878-890
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2020, Vol. 49, Issue 3, pp. 317-340.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-04-2019-0139
Autor:
Pizzi, Gabriele1 (AUTHOR) gabriele.pizzi@unibo.it, Vannucci, Virginia1 (AUTHOR), Mazzoli, Valentina2 (AUTHOR), Donvito, Raffaele3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology & Marketing. Jul2023, Vol. 40 Issue 7, p1372-1387. 16p. 1 Diagram, 1 Chart.