Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Pitsch K"'
Publikováno v:
Computer Graphics Forum; Jun2023, Vol. 42 Issue 3, p149-160, 12p, 1 Color Photograph, 4 Diagrams, 1 Graph
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
L'Actualité Chimique
L'Actualité Chimique, 2005, 285-286, pp.99-105
L'Actualité Chimique, Société chimique de France, 2005, pp.99-105
L'Actualité Chimique, 2005, 285-286, pp.99-105
L'Actualité Chimique, Société chimique de France, 2005, pp.99-105
To characterize chemistry and movement of water in geological formations chosen for their very low water content is somehow paradoxical. We expose the genesis of a predictive model for water-rock interactions applicable to crystalline or sedimentary
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c3d8efffb36340835d32f1cb99c65e7c
https://hal.science/hal-03031150
https://hal.science/hal-03031150
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lohan, K.S., Pitsch, K., Rohlfing, K.J., Fischer, K., Saunders, J., Lehmann, H., Nehaniv, C., Wrede, B.
Publikováno v:
2011 IEEE International Conference on Development & Learning (ICDL); 2011, p1-8, 8p
Developing feedback: How children of different age contribute to a tutoring interaction with adults.
Publikováno v:
2010 IEEE 9th International Conference on Development & Learning (ICDL); 2010, p76-81, 6p
Publikováno v:
RO-MAN 2009 - The 18th IEEE International Symposium on Robot & Human Interactive Communication; 2009, p985-991, 7p
Autor:
Vollmer, A.-L., Lohan, K.S., Fischer, K., Nagai, Y., Pitsch, K., Fritsch, J., Rohlfing, K.J., Wrede, B.
Publikováno v:
2009 IEEE 8th International Conference on Development & Learning; 2009, p1-6, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.