Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Pitmon E"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pitmon, E.1, Stephens, G.1, Parkhurst, S. J.2, Wolf, F. W.2, Kehne, G.3, Taylor, M.3, Lebestky, T.1
Publikováno v:
Genes, Brain & Behavior. Mar2016, Vol. 15 Issue 3, p327-334. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pitmon, E; Stephens, G; Parkhurst, SJ; Wolf, FW; Kehne, G; Taylor, M; et al.(2016). The D1 family dopamine receptor, DopR, potentiates hind leg grooming behavior in Drosophila. GENES BRAIN AND BEHAVIOR, 15(3), 327-334. doi: 10.1111/gbb.12264. UC Merced: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9m6970ps
Genes, brain, and behavior, vol 15, iss 3
Genes, brain, and behavior, vol 15, iss 3
Drosophila groom away debris and pathogens from the body using their legs in a stereotyped sequence of innate motor behaviors. Here, we investigated one aspect of the grooming repertoire by characterizing the D1 family dopamine receptor, DopR. Remova
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::31378a70e4fd4489b85186c76b7ef255
http://www.escholarship.org/uc/item/9m6970ps
http://www.escholarship.org/uc/item/9m6970ps
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.