Zobrazeno 1 - 10
of 112
pro vyhledávání: '"Pitkänen-Huhta Anne"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ruohotie-Lyhty, Maria1 maria.ruohotie-lyhty@jyu.fi, Pitkänen-Huhta, Anne1
Publikováno v:
European Journal of Teacher Education. Apr2022, Vol. 45 Issue 2, p193-212. 20p.
Vuonna 2020 Suomessa käynnistettiin uudenlaisen pohjan luominen kielen oppimisen jatkumolle, kun ensimmäisen vieraan tai toisen kotimaisen kielen aloitus varhennettiin ensimmäiselle vuosiluokalle. Tutkimus on osoittanut, että opettajien ja oppila
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::a8f2ce594cc787e319e445443444c8ea
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202301091218
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202301091218
Publikováno v:
University of Jyväskylä
peerReviewed
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::231fcfb55589c88d72b5edc85458090b
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202209054474
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202209054474
Publikováno v:
AFinLA-teema; 2023, Issue 16, p6-28, 23p
The process of envisioning the future is central to teachers’ identity construction, but different environments create distinct sociocultural conditions for the process. This qualitative study drawing on visual-textual methods compares Finnish and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::9a4f2e054b12efc3dde875ffd3ef6785
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202102121633
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202102121633
Jyväskylän yliopistossa tehtiin tapaustutkimus syksyllä 2019 alkaneen varhennetun kieltenopetuksen kielivalinnoista. nonPeerReviewed
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::35f81134b32b3cc3df6be0486011921d
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202008055479
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202008055479
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.