Zobrazeno 1 - 10
of 315
pro vyhledávání: '"Pitkänen J"'
Oxford Mental Illness and Suicide tool (OxMIS) is a standardised, scalable, and transparent instrument for suicide risk assessment in people with severe mental illness (SMI) based on 17 sociodemographic, criminal history, familial, and clinical risk
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::df13372115fd922bc0bee1de66a09a58
https://doi.org/10.1038/s41398-023-02422-5
https://doi.org/10.1038/s41398-023-02422-5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Oxford Mental Illness and Suicide tool (OxMIS) is a standardised, scalable, and transparent instrument for suicide risk assessment in people with severe mental illness (SMI) based on 17 sociodemographic, criminal history, familial, and clinical risk
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2a926b52ebb4a678deeb88e4f35eae30
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-1959949/v1
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-1959949/v1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pitkänen, J. (Joanna)
Tiivistelmä. Opetuslauluja käytetään peruskouluissa eri oppiaineiden oppimateriaaleissa. Epäselvää kuitenkin on se, miten opetuslaulut vaikuttavat oppimiseen. Tutkimukseni tarkoituksena oli selvittää aikaisempien tutkimuksien perusteella mit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::5270164b5763ce77ef05210e1c1860ee
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202205202298
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202205202298
Autor:
Lieberzeit, Peter A., Findeisen, Anna, Mähner, Judith, Samardzic, Renata, Pitkänen, J., Anttalainen, O., Dickert, F.L.
Publikováno v:
In Procedia Engineering 2010 5:381-384