Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Pistoljevic, N"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pistoljevic, N, Saupstad, M, Mizrak, I, Andersen, L F, Englund, A L, Freiesleben, N L Cou., Husth, M, Klajnbard, A, Knudsen, U B, Løssl, K, Schmidt, L, Pinborg, A
Publikováno v:
Pistoljevic, N, Saupstad, M, Mizrak, I, Andersen, L F, Englund, A L, Freiesleben, N L C, Husth, M, Klajnbard, A, Knudsen, U B, Løssl, K, Schmidt, L & Pinborg, A 2021, ' Progesterone supplementation in modified natural frozen embryo transfer (mNC-FET) does not cause mental health adverse effects-A sub-study of a multicenter RCT ', Human Reproduction, vol. 36, no. Suppl. 1, pp. 357 . https://doi.org/10.1093/humrep/deab130.483
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::335fb77769d9c30dc415b0dd5316c765
https://vbn.aau.dk/da/publications/3eae0a55-77d6-486a-8d7a-575427c07a65
https://vbn.aau.dk/da/publications/3eae0a55-77d6-486a-8d7a-575427c07a65
Autor:
Hulusic, V., Pistoljevic, N.
We know that computer assisted educational curricula are much more attention captivating and interesting\ud to children compared with a classic paper and pencil approach to teaching. Educational computer games\ud can easily engage students, captivate
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::c82419bdab41e0dc7fd33fd0c3c2a08f
https://eprints.bournemouth.ac.uk/30373/1/hulusic2013teaching.pdf
https://eprints.bournemouth.ac.uk/30373/1/hulusic2013teaching.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.