Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Piper, Rosie"'
Autor:
Ingram, Maia, Chang, Jean, Kunz, Susan, Piper, Rosie, Zapien, Jill Guernsey de, Strawder, Kay
Objectives. A community health worker (CHW) is a frontline public health worker who is a trusted member of and/or has an unusually close understanding of the community served. While natural leadership may incline individuals to the CHW profession, th
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/617227
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/617227
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/617227
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ingram, Maia, Chang, Jean, Kunz, Susan, Piper, Rosie, de Zapien, Jill Guernsey, Strawder, Kay
Publikováno v:
Health Promotion Practice, 2016 May 01. 17(3), 391-399.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26734030
Autor:
Tucker, Kathryn, Ingram, Maia, Doubleday, Kevin, Piper, Rosie, Sander, Alicia, Flores, Roxana, Martinez, Diana, Carvajal, Scott
Publikováno v:
Health Promotion Practice; Nov2023, Vol. 24 Issue 6, p1196-1205, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ingram, Maia, Wong, Aileen, Piper, Rosie, Colina, Sonia, Carvajal, Scott, Coco, Laura, Marrone, Nicole
Publikováno v:
Innovation in Aging
In behavioral intervention research, taking a community-based participatory research approach enhances recruitment and retention while facilitating the transfer of research findings into social change. Successes with recruitment and retention are sec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.