Zobrazeno 1 - 10
of 134
pro vyhledávání: '"Piper, R.C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Azarnia Tehran, D., Kochlamazashvili, G., Pampaloni, N. P., Sposini, S., Shergill, J.K., Lehmann, M., Pashkova, N., Schmidt, C., Löwe, D., Napieczynska, H., Heuser, A., Plested, A.J.R., Perrais, D., Piper, R.C., Haucke, V., Maritzen, T.
AMPA-type glutamate receptors (AMPARs) mediate fast excitatory neurotransmission, and the plastic modulation of their surface levels determines synaptic strength. AMPARs of different subunit compositions fulfill distinct roles in synaptic long-term p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=mdc______med::b49121c9dbfa8995e57fa0f92fc12e2d
http://edoc.mdc-berlin.de/21667/2/21667suppl.pdf
http://edoc.mdc-berlin.de/21667/2/21667suppl.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.