Zobrazeno 1 - 10
of 438
pro vyhledávání: '"Pinxten R"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vandendriessche, Eric, Pinxten, R.
Publikováno v:
Indigenous Knowledge and Ethnomathematics
Eric Vandendriessche; Rik Pinxten. Indigenous Knowledge and Ethnomathematics, In press
Eric Vandendriessche; Rik Pinxten. Indigenous Knowledge and Ethnomathematics, In press
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::51ceee018f27cb53f54ea2af54a43ad5
https://hal-cnrs.archives-ouvertes.fr/hal-03515206
https://hal-cnrs.archives-ouvertes.fr/hal-03515206
Autor:
Vandendriessche, Eric, Pinxten, R.
Publikováno v:
Indigenous Knowledge and Ethnomathematics
Eric Vandendriessche; Rik Pinxten. Indigenous Knowledge and Ethnomathematics, In press
Eric Vandendriessche; Rik Pinxten. Indigenous Knowledge and Ethnomathematics, In press
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::70e34c16c8729afd75a388b608b72356
https://hal-cnrs.archives-ouvertes.fr/hal-03515227
https://hal-cnrs.archives-ouvertes.fr/hal-03515227
Background: Investigations of evolution knowledge and acceptance and their relation are central to evolution education research. Ambiguous results in this field of study demonstrate a variety of measuring issues, for instance differently theorized co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::791a121ad149ce8b59bcbc940dd4cfee
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3058379
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3058379
Background: Relatively little information is available regarding the level of acceptance of evolution and knowledge about evolution in different educational settings in Europe. The aim of the present study is to fill this gap and provide a comprehens
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::4325712a406981ecb6aa3a70c498218c
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3058490
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3058490
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.