Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Pinto, Bruno da Silva"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Godoi, Marcos, Pinto, Bruno da Silva, Cabeleira, Joami Bettim, Lourenço, Renato Gagg, Moreira, Evando Carlos
Publikováno v:
Linhas Críticas; Vol. 27 (2021): Revista Linhas Críticas v. 27 (jan-dez); e36668
Linhas Críticas; Vol. 27 (2021): Revista Linhas Críticas v. 27 (ene-dic); e36668
Linhas Críticas; v. 27 (2021): Revista Linhas Críticas v. 27 (jan-dez); e36668
Linhas Críticas; Vol. 27 (2021): Revista Linhas Críticas v. 27 (ene-dic); e36668
Linhas Críticas; v. 27 (2021): Revista Linhas Críticas v. 27 (jan-dez); e36668
This study aims to describe and analyze the teacher education trajectories and the declared pedagogical practices of Physical Education teachers that seek to innovate in their classes. This is a multi-case and biographical study, carried out semi-str
Autor:
Pinto, Bruno da Silva
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da UERJ
Universidade do Estado do Rio de Janeiro (UERJ)
instacron:UERJ
Universidade do Estado do Rio de Janeiro (UERJ)
instacron:UERJ
Submitted by Boris Flegr (boris@uerj.br) on 2021-01-05T21:35:42Z No. of bitstreams: 1 Dissertacao Bruno da Silva Pinto.pdf: 1249608 bytes, checksum: bcd66edb9eb6b573698f6f73fa97ae4c (MD5) Made available in DSpace on 2021-01-05T21:35:42Z (GMT). No. of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::f5ca80c7191d43b9da4b6f5167ca4ee3
http://www.bdtd.uerj.br/handle/1/10046
http://www.bdtd.uerj.br/handle/1/10046