Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Pinder, Wendy"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pinder, Wendy Maria
Peers provide children with a unique environment to develop social competence. Previous research suggests that restricted peer contact is associated with poor social and emotional outcomes. Children with food allergy may experience heightened risk fo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3fb7b30445b191874cc6fd23e2489875
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Research in Childhood Education; Jan-Mar2018, Vol. 32 Issue 1, p52-66, 15p, 4 Charts
Publikováno v:
Revista Interamericana de Psicología; 2017, Vol. 51 Issue 3, p398-405, 8p
Publikováno v:
Child & Adolescent Resilience Within Medical Contexts; 2016, p105-119, 15p
Publikováno v:
Early Child Development & Care; Jan2015, Vol. 185 Issue 1, p138-154, 17p
Autor:
Jörg M. Fegert, Thomas Meysen, Heinz Kindler, Katrin Chauviré-Geib, Ulrike Hoffmann, Eva Schumann
In Kinderschutzfällen ist es Aufgabe der Jugendämter und Familiengerichte, im Raum stehende Kindeswohlgefährdungen einzuschätzen und gegebenenfalls durch geeignete Hilfen und Maßnahmen abzuwenden. Diese Einschätzungen und Entscheidungen können