Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Pincheira, Nataly"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vásquez, Claudia1 cavasque@uc.cl, Pincheira, Nataly2 nataly.pincheira@udg.edu, Alsina, Ángel2 angel.alsina@udg.edu
Publikováno v:
PNA. oct2023, Vol. 18 Issue 1, p1-34. 34p.
Publikováno v:
Education & Information Technologies; 2024, Vol. 29 Issue 6, p7633-7658, 26p
Autor:
Pincheira, Nataly1 nataly.pincheira@udg.edu, Acosta, Yeni1 yeni.acosta@udg.edu, Alsina, Ángel1 angel.alsina@udg.edu
Publikováno v:
PNA. oct 2022, Vol. 17 Issue 1, p1-24. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Interuniversitaria de Formación del Profesorado; jul2023, Vol. 37 Issue 2, p73-94, 22p
Publikováno v:
Uniciencia
Uniciencia, inPress, 35 (2), pp.1-18. ⟨10.15359/ru.35-2.8⟩
Uniciencia, inPress, 35 (2), pp.1-18. ⟨10.15359/ru.35-2.8⟩
International audience; This paper presents a global analysis of the results obtained in an exploratory study about the didactic-mathematical knowledge (CDM) that future Basic Education teachers have in order to teach elementary mathematics. For this
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3fa34d894c1a301edde765a8c2f15373
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02953275/document
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02953275/document
Autor:
Vásquez, Claudia, Pincheira, Nataly
Publikováno v:
Revista Sergipana de Matemática e Educação Matemática; v. 6 n. 2 (2021): Educação Matemática na Educação Infantil; 62-84
Revista Sergipana de Matemática e Educação Matemática; Vol. 6 No. 2 (2021): Mathematics Education in Childhood Education; 62-84
Revista Sergipana de Matemática e Educação Matemática; Vol. 6 Núm. 2 (2021): Educación Matemática en Educación Infantil; 62-84
Revista Sergipana de Matemática e Educação Matemática; Vol. 6 No. 2 (2021): Educação Matemática na Educação Infantil; 62-84
Revista Sergipana de Matemática e Educação Matemática
Universidade Federal de Sergipe (UFS)
instacron:UFS
Revista Sergipana de Matemática e Educação Matemática; Vol. 6 No. 2 (2021): Mathematics Education in Childhood Education; 62-84
Revista Sergipana de Matemática e Educação Matemática; Vol. 6 Núm. 2 (2021): Educación Matemática en Educación Infantil; 62-84
Revista Sergipana de Matemática e Educação Matemática; Vol. 6 No. 2 (2021): Educação Matemática na Educação Infantil; 62-84
Revista Sergipana de Matemática e Educação Matemática
Universidade Federal de Sergipe (UFS)
instacron:UFS
This paper presents an analysis of the mathematical processes managed by a teacher in the Early Childhood Education classroom when teaching probability. An exploratory study has been carried out with a qualitative approach, using a case study researc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::79370ebba8b7d94f2a13e86f5628ac17
https://seer.ufs.br/index.php/ReviSe/article/view/16007
https://seer.ufs.br/index.php/ReviSe/article/view/16007
Autor:
Pincheira, Nataly, Alsina, Ángel
En este artículo se analiza la incorporación del álgebra temprana en los currículos de educación infantil y primaria de Estados Unidos, Australia, Singapur y Chile. A partir del método de análisis de contenido se ha realizado un estudio compar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2666::823e174ab7922eccad057f2dabbdf354
http://funes.uniandes.edu.co/25218/
http://funes.uniandes.edu.co/25218/