Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Pimperton, H."'
Autor:
Pimperton, H., Kyle, F. E., Hulme, C., Harris, M., Beedie, I., Ralph-Lewis, A., Worster, E., Rees, R., Donlan, C., MacSweeney, M.
Purpose: We developed and evaluated in a randomised controlled triala computerised speechreading training programme to determine a) whether it is possible to train speechreading in deaf children and b) whether speechreading training results in improv
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::752fef909e6bf1a55b96c5007349343e
https://openaccess.city.ac.uk/id/eprint/22309/8/2019_JSLHR-H-19-0073.pdf
https://openaccess.city.ac.uk/id/eprint/22309/8/2019_JSLHR-H-19-0073.pdf
Autor:
Worster, E, Pimperton, H, Ralph-Lewis, A, Monroy, L, Hulme, C, Macsweeney, M, Fort, M, Sebastian-Galles, N
Publikováno v:
Language Learning. 68(Suppl 1)
For children who are born deaf, lipreading (speechreading) is an important source of access to spoken language. We used eye tracking to investigate the strategies used by deaf (n = 33) and hearing 5-8-year-olds (n = 59) during a sentence speechreadin
Autor:
Pimperton, H
The research presented in this thesis had two overarching aims; the first, to supplement our knowledge concerning the aetiological underpinnings of poor comprehension, and the second, to investigate the impact of being a poor comprehender on behaviou
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::701302ba93fc93ec3df9031393469c61
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:2487e001-b05a-49d2-bc41-528d2810a5fe
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:2487e001-b05a-49d2-bc41-528d2810a5fe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kennedy, CR, Pimperton, H, Chorozoglou, M, Kreppner, J, Mahon, H, Powers, SG, Peacock, J, Stevenson, JE, Terlektsi, M, Worsfold, SM, Yuen, HM
Publikováno v:
In European Journal of Paediatric Neurology September 2013 17 Supplement 1:S23-S23
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.