Zobrazeno 1 - 10
of 264
pro vyhledávání: '"Pilot, Albert"'
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2017 Oct 01. 32(4), 703-723.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44951934
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior July 2015 48:126-134
Autor:
Scager, Karin, Akkerman, Sanne F., Keesen, Fried, Mainhard, M. Tim, Pilot, Albert, Wubbels, Theo
Publikováno v:
Higher Education, 2012 Jul 01. 64(1), 19-39.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41477917
Publikováno v:
British Educational Research Journal, 2009 Dec 01. 35(6), 857-875.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40375618
Publikováno v:
Comparative Education, 2009 Feb 01. 45(1), 109-130.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1080/03050060802661428
Autor:
van Eijl, Pierre, Pilot, Albert
Publikováno v:
Educational Technology, 2003 Mar 01. 43(2), 54-56.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44428823
Publikováno v:
Research in Higher Education, 1999 Dec 01. 40(6), 687-704.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40196899
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pilot, Albert, Hout Wolters, Bernadette H. A. M. van, Jongepier, P., Ginkel, Stan van, Scheijen, Wies
Studeer effectief Studeren in het hoger onderwijs is anders dan leren in het voortgezet onderwijs: een student wordt geacht meer zelfstandig te studeren, meer studiemateriaal te verwerken in kortere tijd en ingewikkelder tentamenvragen te beantwoorde
Autor:
Scager, Karin, Akkerman, Sanne F., Pilot, Albert, Wubbels, Theo, Education and Learning: Development in Interaction, Leerstoel van Gog, Leerstoel Kester, Leerstoel Wubbels
Publikováno v:
Teaching in Higher Education, 22(3), 318. Routledge
Students need to be challenged to stimulate their learning. Applying challenge in practice however is not straightforward. Challenging students may conflict with other teacher responsibilities, creating potential dilemmas for teachers. This study dis