Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Pillon, Sandra C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Boni, Robison, Pillon, Sandra C, Santos, Elisangela C., Camata, Marcio W., Macieira, Marluce S.
Publikováno v:
Revista Eletrônica de Enfermagem, Vol 6, Iss 1, Pp 38-46 (2004)
Revista Eletrônica de Enfermagem; Vol. 6 No. 1 (2004)
Revista Eletrônica de Enfermagem; v. 6 n. 1 (2004)
Revista Eletrônica de Enfermagem
Universidade Federal de Goiás (UFG)
instacron:UFG
Revista Eletrônica de Enfermagem; Vol. 6 No. 1 (2004)
Revista Eletrônica de Enfermagem; v. 6 n. 1 (2004)
Revista Eletrônica de Enfermagem
Universidade Federal de Goiás (UFG)
instacron:UFG
The study was based on the project sponsored by the Organization of American States which was developed by São Paulo Federal University College of Nursing aiming at analyzing the alcohol- and drug-related course contents taught in undergraduate nurs
Publikováno v:
Revista de Salud Pública, Volume: 14, Issue: 6, Pages: 935-945, Published: DEC 2012
Objective Mental health reform in Brazil presupposes mental health becoming integrated into the Brazilian health system, involving multidisciplinary teams whose professional practice has yet to be defined. The present study forms part of a project ai
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______618::3804e762cd0f8a099a79cbeae297b541
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0124-00642012000600004&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0124-00642012000600004&lng=en&tlng=en
Autor:
Pillon, Sandra C.
Publikováno v:
Revista Eletrônica de Enfermagem; Vol. 7 No. 3 (2005)
Revista Eletrônica de Enfermagem; v. 7 n. 3 (2005)
Revista Eletrônica de Enfermagem
Universidade Federal de Goiás (UFG)
instacron:UFG
Revista Eletrônica de Enfermagem; v. 7 n. 3 (2005)
Revista Eletrônica de Enfermagem
Universidade Federal de Goiás (UFG)
instacron:UFG
This article aims to evaluate what knowledge nurses (students, teachers and clinical nurses) from a Brazilian public university acquired during their education with respect to problems related to alcohol use and users. A questionnaire was elaborated
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::4ebc7d120d63e16c8dce9d6419f2eca6
https://revistas.ufg.br/fen/article/view/903
https://revistas.ufg.br/fen/article/view/903
Publikováno v:
Revista de Salud Pública; nov/dic2012, Vol. 14 Issue 6, p935-945, 11p
Publikováno v:
Journal of Addictions Nursing; 2004, Vol. 15 Issue 3, p133-137, 5p