Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Pikturniene, Indre"'
Publikováno v:
Central European Management Journal, Vol 30, Iss 2, Pp 26-42 (2022)
Purpose: This article explores how anthropomorphized service robots shape consumer risk perceptions and risk behavior via uncanniness as a function of individual differences in banking.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bfa855dab14d46d2bca1f7302449602d
Publikováno v:
Young Consumers, 2017, Vol. 18, Issue 2, pp. 141-158.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/YC-11-2016-00647
Autor:
Gagarina, Alina, Pikturnienė, Indrė
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 1 December 2015 213:605-609
Publikováno v:
International Journal of Market Research; Jul2020, Vol. 62 Issue 4, p449-467, 19p, 1 Diagram, 6 Charts
Autor:
Dikcius, Vytautas1, Pikturniene, Indre2, Pakalniskiene, Vilmante2, Seimiene, Eleonora3, Kavaliauske, Monika3, Reardon, James1
Publikováno v:
Marketing & Management of Innovations / Marketing ì Menedžment Ìnnovacìj. 2017, Issue 3, p126-134. 9p.
Autor:
Urbonavicius, Sigitas1 sigitas.urbonavicius@ef.vu.lt, Pikturniene, Indre1 indre.pikturniene@ef.vu.lt
Publikováno v:
Economics & Management. 2010, p827-834. 8p. 2 Diagrams.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Cross-Cultural Competence and Management; January 2012, Vol. 2 Issue: 3-4 p236-251, 16p