Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Pijls, Monique"'
Autor:
Pijls, Monique Helma José.
Proefschrift Universiteit van Amsterdam.
Met samenvatting in het Nederlands.
Met samenvatting in het Nederlands.
Externí odkaz:
http://dare.uva.nl/document/48211
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Computational thinking (CT) has become a necessity in many professional domains. As such, scholars argue that the acquisition of CT and application should be embedded in existing school subjects. Within the CT literature, a tax-onomy distinguishes CT
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c2a7b2ba8d15e79fcaa8039be21dc2e3
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2007 Jul 01. 65(3), 309-329.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27822678
Publikováno v:
Journal for STEM Education Research; Aug2022, Vol. 5 Issue 2, p163-186, 24p
Creativiteit in de maakplaats: handleiding voor professionalisering van begeleiders in de maakplaats
De maakplaats is een plek waar kinderen leren. Kinderen kunnen er na schooltijd komen of bezoeken de maakplaats samen met school. Het leren is heel breed: nieuwe technologie, creativiteit, samenwerken. Maar ook zoiets als leren omgaan met tegenslagen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::9c936805a849a459d564e4d20cf9ec5e
https://research.hva.nl/en/publications/f9c7b5fb-9d7d-44b6-ab5e-8ec10d10ed11
https://research.hva.nl/en/publications/f9c7b5fb-9d7d-44b6-ab5e-8ec10d10ed11