Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Pijeira‐Díaz, Héctor J."'
Publikováno v:
Journal of Computer Assisted Learning; Dec2024, Vol. 40 Issue 6, p2667-2680, 14p
Autor:
Pijeira‐Díaz, Héctor J., Braumann, Sophia, van de Pol, Janneke, van Gog, Tamara, de Bruin, Anique B. H.
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology; Jul2024, Vol. 55 Issue 4, p1354-1375, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This article investigated the effect of different instructional designs using CSCCM on students’ conceptual understanding, and on the quality of students’ knowledge co-construction. Hundred-twenty 10th graders randomly distributed in dyads. They
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5e5cfc659dc9c8ebb762d488d1e2261e
https://research.wur.nl/en/publications/computer-supported-collaborative-concept-mapping-the-effects-of-d-2
https://research.wur.nl/en/publications/computer-supported-collaborative-concept-mapping-the-effects-of-d-2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.