Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Pigat, Delia"'
Autor:
Schuller, Björn, Marchi, Erik, Baron-Cohen, Simon, O'Reilly, Helen, Pigat, Delia, Robinson, Peter, Daves, Ian
Individuals with Autism Spectrum Conditions (ASC) have marked difficulties using verbal and non-verbal communication for social interaction. The running ASC-Inclusion project aims to help children with ASC by allowing them to learn how emotions can b
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1403.5912
Autor:
Schuller, Björn, Marchi, Erik, Baron-Cohen, Simon, O'Reilly, Helen, Pigat, Delia, Robinson, Peter, Daves, Ian
Individuals with Autism Spectrum Conditions (ASC) have marked difficulties using verbal and non-verbal communication for social interaction. The running ASC-Inclusion project aims to help children with ASC by allowing them to learn how emotions can b
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4cc428322b94b1870489341ad49834e2
https://opus.bibliothek.uni-augsburg.de/opus4/frontdoor/index/index/docId/71768
https://opus.bibliothek.uni-augsburg.de/opus4/frontdoor/index/index/docId/71768
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
March, Erik, Schuller, Bjorn, Baird, Alice, Baron-Cohen, Simon, Lassalle, Amandine, O'Reilly, Helen, Pigat, Delia, Robinson, Peter, Davies, Ian, Baltrusaitis, Tadas, Golan, Ofer, Friedenson-Hayo, Shimrit, Tal, Shahar, Newman, Shai, Meir-Goren, Meir, Camurri, Antonio, Piana, Stefano, Bolte, Sven, Sezgin, Metin, Alyuz, Nese, Rynkiewicz, Agnieska, Baranger, Aurelie
‘Serious games’ are becoming extremely relevant to individuals who have specific needs, such as children with an Autism Spectrum Condition (ASC). Often, individuals with an ASC have difficulties in interpreting verbal and non-verbal communication
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0e48b461760710513db7502154d2946d
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/280546
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/280546
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fridenson-Hayo, Shimrit, Berggren, Steve, Lassalle, Amandine, Tal, Shahar, Pigat, Delia, Bölte, Sven, Baron-Cohen, Simon, Golan, Ofer
Publikováno v:
Molecular Autism
Background: Children with autism spectrum conditions (ASC) have emotion recognition deficits when tested in different expression modalities (face, voice, body). However, these findings usually focus on basic emotions, using one or two expression moda