Zobrazeno 1 - 10
of 139
pro vyhledávání: '"Pieters, Bart"'
Publikováno v:
Journal of Applied Physics; 9/21/2024, Vol. 136 Issue 11, p1-10, 10p
Publikováno v:
Jordan Journal of Mechanical & Industrial Engineering. Sep2024, Vol. 18 Issue 3, p601-610. 10p.
Autor:
Sovetkin, Evgenii, Pieters, Bart E.
This paper discusses an application of the singular spectrum analysis method (SSA) in the context of electroluminescence (EL) images of thin-film photovoltaic (PV) modules. We propose an EL image decomposition as a sum of three components: global int
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2109.04048
Autor:
Steland, Ansgar, Pieters, Bart E.
Randomized artificial neural networks such as extreme learning machines provide an attractive and efficient method for supervised learning under limited computing ressources and green machine learning. This especially applies when equipping mobile de
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2101.01990
We consider a series of image segmentation methods based on the deep neural networks in order to perform semantic segmentation of electroluminescence (EL) images of thin-film modules. We utilize the encoder-decoder deep neural network architecture. T
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2010.07556
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Samyn, Koen, Van Hoecke, Sofie, Pieters, Bart, Hollemeersch, Charles, Demeulemeester, Aljosha, van de Walle, Rik
The production of animation is a resource intensive process in game companies. Therefore, techniques to synthesize animations have been developed. However, these procedural techniques offer limited adaptability by animation artists. In order to solve
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1410.1130