Zobrazeno 1 - 10
of 90
pro vyhledávání: '"Pierrakos, G"'
Publikováno v:
Archives of Hellenic Medicine / Arheia Ellenikes Iatrikes; Sep/Oct2024, Vol. 41 Issue 5, p680-690, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Archives of Hellenic Medicine / Arheia Ellenikes Iatrikes. 2014, Vol. 31 Issue 5, p591-598. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
PIERRAKOS, G.1 gpierrakos@teiath.gr, SARRIS, M.1, SOULIS, S.1, GOULA, A.1, LATSOU, D.1, PATERAS, I.1, VOURLIOTOU, K.2, GIANNOULATOS, P.2
Publikováno v:
Archives of Hellenic Medicine / Arheia Ellenikes Iatrikes. May/Jun2013, Vol. 30 Issue 3, p316-324. 9p.
Autor:
PIERRAKOS, G.1 gpierrakos@yahoo.gr, PATERAS, I.2, FARFARAS, A.2, SARRIS, M.1, SOULIS, S.1, NIKOLADOS, I.2, PAPASTRATIS, G.2, SIMOPOULOS, C.3
Publikováno v:
Archives of Hellenic Medicine / Arheia Ellenikes Iatrikes. May/Jun2012, Vol. 29 Issue 3, p325-330. 6p.
Primary health care services delivery and its effects on patient satisfaction are very important for healthcare managers as it affects healthcare results and organizations operational expenses’ management. Patient satisfaction is typically view it
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::ca90891f8f7d9e35fcb3a3df7a575091