Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Piché-Choquette S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Piché-Choquette, S; Tremblay, J; Tringe, SG; & Constant, P. (2016). H2-saturation of high affinity H2-oxidizing bacteria alters the ecological niche of soil microorganisms unevenly among taxonomic groups. PeerJ, 2016(3). doi: 10.7717/peerj.1782. Lawrence Berkeley National Laboratory: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/1zm7z896
© 2016 Piché-Choquette et al. Soil microbial communities are continuously exposed to H2diffusing into the soil from the atmosphere. N2-fixing nodules represent a peculiar microniche in soil where H2can reach concentrations up to 20,000 fold higher
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::31ce945a10a6bf0e4124136db2a0e3ef
http://www.escholarship.org/uc/item/1zm7z896
http://www.escholarship.org/uc/item/1zm7z896
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.