Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Physics-constrained learning"'
Autor:
Ziyao Yang, Amol D. Gaidhane, Ján Drgoňa, Vikas Chandan, Mahantesh M. Halappanavar, Frank Liu, Yu Cao
Publikováno v:
Energy and AI, Vol 16, Iss , Pp 100346- (2024)
In this paper, we propose a graph model embedded with compact physical equations for modeling the thermal dynamics of buildings. The principles of heat flow across various components in the building, such as walls and doors, fit the message-passing s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e2848fcb20624af29eb788e7c20153b8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Open Journal of Control Systems, Vol 1, Pp 164-179 (2022)
Stability and safety are critical properties for successful deployment of automatic control systems. As a motivating example, consider autonomous mobile robot navigation in a complex environment. A control design that generalizes to different operati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6b60fdf48bd247e2be7a856ab35d8242
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.