Zobrazeno 1 - 10
of 776
pro vyhledávání: '"Physically based animation"'
Publikováno v:
Graphical Models, Vol 133, Iss , Pp 101218- (2024)
The Bonded Discrete Element Method (BDEM) has raised interests in the graphics community in recent years because of its good performance in fracture simulations. However, current explicit BDEM usually needs to work under very small time steps to avoi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b916434da93431b86850b7f8658d4dd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gyoo-Chul Kang, Yoonsang Lee
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 20662-20672 (2021)
Recently, deep reinforcement learning (DRL) is commonly used to create controllers for physically simulated characters. Among DRL-based approaches, imitation learning for character control using motion capture clips as tracking references has shown s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c8561c18c0243abb5a3642b5b01346a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computer Graphics Forum
Computer Graphics Forum, 2022, 41 (8), ⟨10.1111/cgf.14633⟩
Computer Graphics Forum, 2022, 41 (8), ⟨10.1111/cgf.14633⟩
Proceedings of Symposium on Computer Animation (SCA); International audience; Real-time character animation in dynamic environments requires the generation of plausible upper-body movements regardless of the nature of the environment, including non-r
In this paper, we introduce techniques for animating explosions and their effects. The primary effect of an explosion is a disturbance that causes a shock wave to propagate through the surrounding medium. This disturbance determines the behavior of n
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4e3731d4579f5dda81db847f083ecf29
http://arxiv.org/abs/2303.10541
http://arxiv.org/abs/2303.10541
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.