Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Phung Tri Cong"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2018 4th International Conference on Green Technology and Sustainable Development (GTSD).
A game-playing AI (artificial intelligence) has been developed rapidly through the years. Chess is usually chosen to be a basic game to verify the AI algorithm. This paper presents a basic heuristic algorithm, which is Minimax algorithm and Alpha-bet
Autor:
Phung, Tri Cong, Nguyen, Duy Anh
Publikováno v:
AETA 2015: Recent Advances in Electrical Engineering & Related Sciences; 2016, p709-719, 11p
Autor:
Phung, Tri Cong, Kim, Min Jeong, Park, Hangil, Choi, Dongmin, Shin, Seung Hoon, Moon, Hyungpil, Koo, Ja Choon, Choi, Hyouk Ryeol
Publikováno v:
2012 9th International Conference on Ubiquitous Robots & Ambient Intelligence (URAI); 1/ 1/2012, p480-485, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Phung, Tri Cong, Chae, Hansang, Kim, Min Jeong, Choi, Dongmin, Shin, Seung Hoon, Moon, Hyungpil, Koo, Ja Choon, Choi, Hyouk Ryeol
Publikováno v:
2011 IEEE/RSJ International Conference on Intelligent Robots & Systems (IROS); 2011, p1447-1452, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.