Zobrazeno 1 - 10
of 927
pro vyhledávání: '"Phonological disorder"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 14 (2020)
The Featurally Underspecified Lexicon (FUL) theory predicts that [coronal] is the language universal default place of articulation for phonemes. This assumption has been consistently supported with adult behavioral and event-related potential (ERP) d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/40b2474b815d439ba28bf9c5ff686a93
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
CoDAS, Vol 31, Iss 1 (2019)
RESUMO Objetivo Verificar e correlacionar os erros ortográficos presentes nas produções escritas ao desempenho em habilidades de consciência fonológica de crianças em diferentes anos escolares, com desenvolvimento fonológico típico e atípico
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/48bc475f7b434074adfb8954cc6610af
Autor:
Kompek, Johanna
Verbale Entwicklungsdyspraxie und Inkonsequente Phonologische Störung im Vergleich. Erfahrungen in der Praxis bezüglich Diagnostik und Therapie. Die Differentialdiagnostik von der Verbalen Entwicklungsdyspraxie (VED) und Inkonsequenten Phonologisch
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10650::4cea6b29f8b23d01ac26f04f76e6e2c1
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 9 (2018)
Children with speech sound disorders benefit from feedback about the accuracy of sounds they make. Home practice can reinforce feedback received from speech pathologists. Games in mobile device applications could encourage home practice, but those cu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/036293c5957c4112a7647e6f1b2c0f03