Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Phillips, Connor"'
This study addresses ethical issues surrounding Large Language Models (LLMs) within the field of artificial intelligence. It explores the common ethical challenges posed by both LLMs and other AI systems, such as privacy and fairness, as well as ethi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.18841
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 22, Iss 6, p e17554 (2020)
BackgroundFacebook’s advertising platform reaches most US households and has been used for health-related research recruitment. The platform allows for advertising segmentation by age, gender, and location; however, it does not explicitly allow for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5cd4023bf2fd417fa59cfae3ed68261f
Autor:
Pechmann, Cornelia Ann, Calder, Douglas, Phillips, Connor, Delucchi, Kevin, Prochaska, Judith J
Publikováno v:
JMIR Research Protocols, Vol 9, Iss 1, p e16417 (2020)
BackgroundExisting smoking cessation treatments are challenged by low engagement and high relapse rates, suggesting the need for more innovative, accessible, and interactive treatment strategies. Twitter is a Web-based platform that allows people to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/33b2bbd4710747d595ee92e6914c41f9
Dissertation/ Thesis
Autor:
Phillips, Connor
Cognitive dissonance is one of the most frequently cited theories in social psychology (Cooper, 2007) and has been studied in many communication contexts. Although there are many situations in which people need to repeatedly reduce dissonance concern
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/20.500.12613/6866
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.