Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"Phillips, Cody"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Weiss, Jessica B., Phillips, Cody J., Malin, Edward W., Gorantla, Vijay S., Harding, Joseph W., Salgar, Shashikumar K.
Publikováno v:
In Annals of Medicine and Surgery November 2021 71
Autor:
Johnson, Daniel, Klarkowski, Madison, Vella, Kellie, Phillips, Cody, McEwan, Mitchell, Watling, Christopher N.
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior October 2018 87:66-74
Autor:
Frommel, Julian, Friehs, Maximilian A., Klarkowski, Madison, Phillips, Cody, Mandryk, Regan L., Sub Multimedia, Multimedia
Publikováno v:
Proceedings of the ACM on Human-Computer Interaction, 6, 1. ACM
Proceedings of the ACM on Human-Computer Interaction
Proceedings of the ACM on Human-Computer Interaction
This work explores perceptions of performance enhancer usage in esports. Specifically, we explored the perception of: food and food supplements; non-medical use of prescription drugs; drugs with some social acceptance (e.g. alcohol, nicotine, cannabi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ff460f7a62297a14d03800d9ae9abb46
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/424104
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/424104
Autor:
Gibson, Tyler, Kasparek, Lauren, Carter, Julie, Henry, Lucas, Dabbs, Spence, Orenstein, Renee, Samuels, David G., Gallichio, David, Phillips, Cody, Weir, Malory
Publikováno v:
Tulane Environmental Law Journal, 2014 Jul 01. 27(2), 393-438.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43294171
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Parsons, C. Lowell, Proctor, Jeffrey †, Teichman, Joel S. ‡, Nickel, J. Curtis §, Davis, Edward, Evans, Robert ∥, Zupkas, Paul, Phillips, Cody, Shaw, Timothy, Naidu, Natasha, Argade, Sulabha
Publikováno v:
In The Journal of Urology 2011 186(1):112-116
Autor:
Phillips, Cody, Klarkowski, Madison, Frommel, Julian, Gutwin, Carl, Mandryk, Regan L., Sub Multimedia, Multimedia
Publikováno v:
Proceedings of the ACM on Human-Computer Interaction, 5(CHIPLAY). ACM
While evidence supports that some commercial off-the-shelf video games may promote mental wellbeing, it is an extensive time investment to experimentally identify games that benefit players. The time delay between commercial games research and commer
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fc25a77f6e51d47dd132bc7f820ee5cd
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/420585
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/420585
Publikováno v:
CHI 2021-Proceedings of the 2021 CHI Conference on Human Factors in Computing Systems. Association for Computing Machinery (ACM)
CHI 2021-Proceedings of the 2021 CHI Conference on Human Factors in Computing Systems
CHI
CHI 2021-Proceedings of the 2021 CHI Conference on Human Factors in Computing Systems
CHI
Self-report assessment is important for research and game development, e.g., to gather data during play. Games can use dialogues with non-player characters (NPCs) to gather self-report data; however, players might respond differently to dialogues tha
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::41c1cffd3edb4bbb90f99f3323a2c33f
https://hdl.handle.net/1874/420616
https://hdl.handle.net/1874/420616