Zobrazeno 1 - 10
of 150
pro vyhledávání: '"Phan Tn"'
Chronic adversity in early childhood is associated with increased anxiety and a propensity for substance abuse later in adulthood, yet the effects of early life stress (ELS) on brain development remain poorly understood. The zebrafish, Danio rerio, i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3c4123fefbe5f28a8aa9e916cb10414c
https://doi.org/10.1101/2021.05.25.445598
https://doi.org/10.1101/2021.05.25.445598
Autor:
Phan, TN, Van Truong, TT, Ha, NB, Nguyen, PD, Bui, XT, Dang, BT, Doan, VT, Park, J, Guo, W, Ngo, HH
© 2017 Elsevier Ltd This study aimed to evaluate the performance of a high rate nitrogen removal lab-scale ANAMMOX reactor, namely Internal Circulation (IC) reactor, for old landfill leachate treatment. The reactor was operated with pre-treated leac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::1b68ae5ff5880547bb392ce6c2a82b92
https://hdl.handle.net/10453/106313
https://hdl.handle.net/10453/106313
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.