Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Pham Ngoc Thi"'
Autor:
Tran Ha Thi Thanh, Truong Anh Duc, Ly Duc Viet, Vu Thi Hao, Hoang Van Tuan, Nguyen Thi Chinh, Chu Thi Nhu, Nguyen Thi Huyen, Pham Ngoc Thi, Nguyen Tinh, Yersin Andrew G., Dang Hoang Vu
Publikováno v:
Journal of Veterinary Research, Vol 64, Iss 2, Pp 207-213 (2020)
African swine fever (ASF) was officially reported in Vietnam in February 2019 and spread across the whole country, affecting all 63 provinces and cities.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59d36ed60c61487e8561addef59e3e7b
Publikováno v:
In Aquaculture 30 January 2022 547
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tran, Huy Quang, Pham, Ngoc Thi Bich
Publikováno v:
The Learning Organization, 2019, Vol. 26, Issue 2, pp. 146-159.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TLO-03-2018-0040
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zarske, Michael, Luu, Huong Quynh, Deneke, Carlus, Knüver, Marie-Theres, Thieck, Maja, Hoang, Ha Thi Thu, Bretschneider, Nancy, Pham, Ngoc Thi, Huber, Ingrid, Stingl, Kerstin
Publikováno v:
BMC Genomics; 2/8/2024, Vol. 25 Issue 1, p1-23, 23p
Autor:
Nguyen, Minh Ngoc, Hoang, Ha Thi Thu, Xavier, Basil Britto, Lammens, Christine, Le, Hai Thanh, Hoang, Ngoc Thi Bich, Nguyen, Son Thai, Pham, Ngoc Thi, Goossens, Herman, Dang, Anh Duc, Malhotra-Kumar, Surbhi
Publikováno v:
In Clinical Microbiology and Infection October 2021 27(10):1515-1515
Publikováno v:
Je-LKS: Journal of E-Learning and Knowledge Society, Vol 20, Iss 2 (2024)
Online and blended learning have increased drastically during the pandemic, and their popularity has persisted as we emerge from this global crisis. This study aims to adapt and validate the Online Learning Readiness Scale (OLRS) to assess high schoo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/70bea715175649be8788ebb8d5a9040a