Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Phalane M"'
Autor:
Phalane, M. N.
Thesis (M.Ed.) -- University of Limpopo, 2020
The aim of this study was to investigate the availability and potential utilisation of educational technology in the teaching and learning of Geography in Grade 12 in Mankweng Circuit, in the under r
The aim of this study was to investigate the availability and potential utilisation of educational technology in the teaching and learning of Geography in Grade 12 in Mankweng Circuit, in the under r
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10386/3417
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mabunda SA; University of New South Wales, Sydney, New South Wales, Australia s.mabunda@unsw.edu.au.; Department of Public Health, Walter Sisulu University, Mthatha, South Africa., Durbach A; Law, University of New South Wales-Kensington Campus, Sydney, New South Wales, Australia., Chitha WW; Department of Public Health, Walter Sisulu University, Mthatha, Eastern Cape, South Africa., Phiri H; Health, Mpumalanga Department of Health, Mbombela, Mpumalanga, South Africa., Phalane M; Mpumalanga Department of Health, Mbombela, Mpumalanga, South Africa., Nomatshila SC; Department of Public Health, Walter Sisulu University, Mthatha, South Africa., Joshi R; School of Population Health, University of New South Wales (UNSW), Sydney, New South Wales, Australia.; George Institute for Global Health, Delhi, Delhi, India., Angell B; The George Institute for Global Health, Newtown, New South Wales, Australia.
Publikováno v:
BMJ global health [BMJ Glob Health] 2024 Oct 07; Vol. 9 (10). Date of Electronic Publication: 2024 Oct 07.