Zobrazeno 1 - 10
of 5 877
pro vyhledávání: '"PhD education"'
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractThere is growing momentum for PhD curricula to move away from traditional apprenticeship models and to adopt competency-based education models. The objectives of this study were to identify key drivers for adopting competency-based curricula
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1b301d8d4434ccd97cb0dfee2130ad0
Autor:
Maresi Nerad, Barbara Evans
Winner! Outstanding Publication Award 2015 - AERA Sig 168, Doctoral Education Across the Disciplines This book, the second in the projected three-volume Forces and Forms in Doctoral Education Worldwide series sponsored by the Center for Innovation in
Publikováno v:
Liber Quarterly: The Journal of European Research Libraries, Vol 34, Iss 1 (2024)
Artificial intelligence (AI) will drastically influence and change the working methods of scholars and researchers. This paper presents findings from a broad, national survey and a workshop focusing on the challenges and opportunities the advancement
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dbaa473886ff4629a75b7ef3a156d94a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
محمد گوشی دهقی1, زهره وفادار2 zohrehvafadar@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Medical Education & Development. Spring2020, Vol. 15 Issue 1, p71-81. 11p.
Publikováno v:
Krytyka Prawa / Critique of Law. 13(2):56-77
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=979321
Publikováno v:
Journal of Medical Education and Development, Vol 15, Iss 1, Pp 71-81 (2020)
Introduction: In order to enhance and guarantee the quality of Nursing PhD. programs, this study aimed to compare the Nursing PhD. curriculum in Iran and Columbia University of Nursing and make suggestions for improving its quality. Methods: This des
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d607b3f335ef4a8cad935a7e50b0ce34