Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Pfund, Björn"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhang, Lei1,2 (AUTHOR), Pfund, Björn3 (AUTHOR), Wenger, Oliver S.3 (AUTHOR) oliver.wenger@unibas.ch, Hu, Xile1 (AUTHOR) xile.hu@epfl.ch
Publikováno v:
Angewandte Chemie. 5/9/2022, Vol. 134 Issue 20, p1-10. 10p.
Publikováno v:
Journal of the American Chemical Society. 144:9859-9873
Many organometallic iridium(III) complexes have photoactive excited states with mixed metal-to-ligand and intraligand charge transfer (MLCT/ILCT) character, which form the basis for numerous applications in photophysics and photochemistry. Cobalt(III
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Many CuI complexes have luminescent triplet charge-transfer excited states with diverse applications in photophysics and photochemistry, but for isoelectronic ZnII compounds, this behavior is much less common, and they typically only show ligand-base
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a37646a5ca4e7ea822b847167e419077
https://edoc.unibas.ch/90110/
https://edoc.unibas.ch/90110/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.