Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Pfister HR"'
Autor:
Pfister, HR, Bohm, Gisela
Publikováno v:
Pfister, HR & Bohm, G 2008, ' The multiplicity of emotions: A framework of emotional functions in decision making ', Judgment and Decision Making, vol. 3, no. 1, pp. 5-17 . < http://journal.sjdm.org/bb1.pdf >
Pfister, H R & Bohm, G 2008, ' The multiplicity of emotions: A framework of emotional functions in decision making ' Judgement and Decision Making, vol 3, no. 1, pp. 5-17 .
Pfister, H R & Bohm, G 2008, ' The multiplicity of emotions: A framework of emotional functions in decision making ' Judgement and Decision Making, vol 3, no. 1, pp. 5-17 .
A four-fold classification of emotions with respect to their functions in decision making is proposed. It is argued that emotions are not homogenous concerning their role in decision making, but that four distinct functions can be distinguished conce
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6af2abc5ae6911334e09e1ad8754c420
https://pure.leuphana.de/ws/files/14237168/bb1.pdf
https://pure.leuphana.de/ws/files/14237168/bb1.pdf
Autor:
Pfister, HR
Publikováno v:
Pfister, HR 2003, ' Decision making is painful, we knew it all along! Conflict and tradeoffs in decision making, Elke U. Weber, Jonathan Baron and Graham Loomes (Eds.), Cambridge: Cambridge University Press, 2001, 347 pp., ISBN 0-521-77238-9 (hb) ', Journal of Behavioral Decision Making, vol. 16, no. 1, pp. 73-75 . https://doi.org/10.1002/bdm.424
Pfister, H R 2003, ' Decision making is painful, we knew it all along! : Conflict and tradeoffs in decision making, Elke U. Weber, Jonathan Baron and Graham Loomes (Eds.), Cambridge: Cambridge University Press, 2001, 347 pp., ISBN 0-521-77238-9 (hb) ' Journal of Behavioral Decision Making, vol 16, no. 1, pp. 73-75 . DOI: 10.1002/bdm.424
Pfister, H R 2003, ' Decision making is painful, we knew it all along! : Conflict and tradeoffs in decision making, Elke U. Weber, Jonathan Baron and Graham Loomes (Eds.), Cambridge: Cambridge University Press, 2001, 347 pp., ISBN 0-521-77238-9 (hb) ' Journal of Behavioral Decision Making, vol 16, no. 1, pp. 73-75 . DOI: 10.1002/bdm.424
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::907247263694674ca9c2d72a20d62271
http://fox.leuphana.de/portal/de/publications/decision-making-is-painful-we-knew-it-all-along(7fa4b699-2e32-4e1e-baf3-73660a108ba5).html
http://fox.leuphana.de/portal/de/publications/decision-making-is-painful-we-knew-it-all-along(7fa4b699-2e32-4e1e-baf3-73660a108ba5).html
Publikováno v:
Pfister, HR, Muhlpfordt, M & Muller, W 2003, ' Lernprotokollunterstütztes Lernen-ein Vergleich zwischen unstrukturiertem und systemkontrolliertem diskursivem Lernen im Netz ', Zeitschrift für Psychologie/Journal of Psychology, Jg. 211, Nr. 2, S. 98-109 . https://doi.org/10.1026//0044-3409.211.2.98
Pfister, H R, Muhlpfordt, M & Muller, W 2003, ' Lernprotokollunterstütztes Lernen-ein Vergleich zwischen unstrukturiertem und systemkontrolliertem diskursivem Lernen im Netz ' Zeitschrift für Psychologie/Journal of Psychology, Bd 211, Nr. 2, S. 98-109 . DOI: 10.1026//0044-3409.211.2.98
Pfister, H R, Muhlpfordt, M & Muller, W 2003, ' Lernprotokollunterstütztes Lernen-ein Vergleich zwischen unstrukturiertem und systemkontrolliertem diskursivem Lernen im Netz ' Zeitschrift für Psychologie/Journal of Psychology, Bd 211, Nr. 2, S. 98-109 . DOI: 10.1026//0044-3409.211.2.98
Cooperative learning in net-based scenarios is often conducted using synchronous communication tools such as text-based chat. Knowledge acquisition by exchanging textual contributions frequently leads to suboptimal results, since the discourse suffer
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b0cec015ee7b4cd9d21a072daa94e50a
http://www.scopus.com/inward/record.url?scp=23044440789&partnerID=8YFLogxK
http://www.scopus.com/inward/record.url?scp=23044440789&partnerID=8YFLogxK
Publikováno v:
Contact Dermatitis. 34:228-229
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.