Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Pezzuti, Todd"'
Autor:
Leonhardt, James M.1 (AUTHOR) jleonhardt@unr.edu, Pezzuti, Todd2 (AUTHOR) todd.pezzuti@uai.cl
Publikováno v:
Journal of International Marketing. Jun2022, Vol. 30 Issue 2, p13-27. 15p. 2 Diagrams, 2 Charts, 1 Graph.
Autor:
Pezzuti, Todd1 (AUTHOR) todd.pezzuti@uai.cl, Leonhardt, James M2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Market Research. Jul2021, Vol. 63 Issue 4, p436-453. 18p. 1 Diagram, 6 Charts.
Publikováno v:
In Journal of Business Research May 2020 112:160-169
Autor:
Pezzuti, Todd1 (AUTHOR) todd.pezzuti@uai.cl, Leonhardt, James M.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of the Academy of Marketing Science. May2023, Vol. 51 Issue 3, p675-694. 20p.
Hyperopia and frugality: Different motivational drivers and yet similar effects on consumer spending
Publikováno v:
In Journal of Business Research February 2019 95:347-356
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology, 2018 Oct 01. 28(4), 560-577.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26618286
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2018, Vol. 32, Issue 5, pp. 581-591.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-07-2017-0252
Publikováno v:
In Journal of Interactive Marketing August 2017 39:104-116
Publikováno v:
In Journal of Consumer Psychology July 2015 25(3):519-529