Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Peyton's 4-step approach"'
Autor:
Lukas B. Seifert, Benedikt Schnurr, Maria-Christina Stefanescu, Robert Sader, Miriam Ruesseler, Jasmina Sterz
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 20, Iss 1, Pp 1-11 (2020)
Abstract Background Teaching complex motor skills at a high level remains a challenge in medical education. Established methods often involve large amounts of teaching time and material. The implementation of standardized videos in those methods migh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4ff50595cccc4bd8ad41a5a5f7a926a4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JMIR Medical Education
JMIR Medical Education, Vol 6, Iss 2, p e21701 (2020)
JMIR Medical Education, Vol 6, Iss 2, p e21701 (2020)
Background Anatomy is considered to be one of the keystones of undergraduate medical education. However, recently, there has been drastic reduction, both in gross anatomy teaching hours and its context. Additionally, a decrease in the number of train
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.