Zobrazeno 1 - 10
of 326
pro vyhledávání: '"Pettenati, M"'
Publikováno v:
In Geoderma 15 April 2016 268:128-138
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Procedia Earth and Planetary Science 2013 7:40-43
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Gli ambienti di social networking sono popolati principalmente per fini ludici e comunicativi, mentre risulta più complesso individuarne usi evoluti, volti cioè ad apprendere e a gestire la propria conoscenza digitale: questo passaggio si rivela l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d46877388feb2768acff13a30fc118f7
https://hdl.handle.net/11368/2834969
https://hdl.handle.net/11368/2834969
Publikováno v:
Educational Technology & Society, Vol 3, Iss 1, Pp 97-111 (2000)
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Interaction among actors involved in a Web-based learning environment is widely thought of as a valuable process, in that it stimulates collaborative work and augments the effectiveness of learning itself. This may be extensively achieved by the inte