Zobrazeno 1 - 10
of 166
pro vyhledávání: '"Petry, Paulo"'
Autor:
Rangel, Mary, Petry, Paulo
Publikováno v:
Educação, Vol 28, Iss 2, Pp 352-360 (2005)
Este artigo traz aos leitores conceitos da teoria política de Hannad Arendt, demonstrando a sua relevância para a educação de professores. A argumentação do texto contempla a importância da dimensão política do magistério e dos seus fundame
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e965b70570454c49b4d40098032b074a
Autor:
Petry, Paulo Cauhy
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da UFRGSUniversidade Federal do Rio Grande do SulUFRGS.
não disponível
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10183/6627
Publikováno v:
Social Inclusion, 10, 2, 75-84, Promoting Social Inclusive Experiences in Uncertain Times
Theories of inclusive education usually assume the schooling of all students within the same educational contexts, focusing on presence, participation, and success. However, the current implementation of inclusive education in regular schools has enc
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/79971
Autor:
Petry, Paulo
The composition and distribution of fish assemblages was examined in a floodplain lake system in the Amazon basin. Quantitative samples were collected during the 1992-1993 flooding season at Marchantaria Island, Solimoes River. A total of 25,819 spec
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1957/32616
Publikováno v:
Educatio Siglo XXI; mar-jun2024, Vol. 42 Issue 1, p9-32, 23p
Autor:
Abell, Robin, Thieme, Michele L., Revenga, Carmen, Bryer, Mark, Kottelat, Maurice, Bogutskaya, Nina, Coad, Brian, Mandrak, Nick, Balderas, Salvador Contreras, Bussing, William, Stiassny, Melanie L. J., Skelton, Paul, Allen, Gerald R., Unmack, Peter, Naseka, Alexander, Ng, Rebecca, Sindorf, Nikolai, Robertson, James, Armijo, Eric, Higgins, Jonathan V., Heibel, Thomas J., Wikramanayake, Eric, Olson, David, López, Hugo L., Reis, Roberto E., Lundberg, John G., Sabaj Pérez, Mark H., Petry, Paulo
Publikováno v:
BioScience, 2008 May . 58(5), 403-414.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1641/b580507
Autor:
Padilla-Petry, Paulo1 (AUTHOR) ppadillapetry@ub.edu, Miño Puigcercós, Raquel1 (AUTHOR)
Publikováno v:
SAGE Open. Jan2022, Vol. 12 Issue 1, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
LUIS MÉNDEZ-ULRICH, JORGE, PARRA RAMAJO, BELÉN, PADILLA-PETRY, PAULO, NEGRE BENASSAR, FRANCISCA
Publikováno v:
Educatio Siglo XXI; nov2023-feb2024, Vol. 41 Issue 3, p99-116, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.