Zobrazeno 1 - 10
of 185
pro vyhledávání: '"Petry, Paulo"'
Publikováno v:
Social Inclusion, 10, 2, 75-84, Promoting Social Inclusive Experiences in Uncertain Times
Theories of inclusive education usually assume the schooling of all students within the same educational contexts, focusing on presence, participation, and success. However, the current implementation of inclusive education in regular schools has enc
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/79971
Publikováno v:
Educatio Siglo XXI; mar-jun2024, Vol. 42 Issue 1, p9-32, 23p
Autor:
Abell, Robin, Thieme, Michele L., Revenga, Carmen, Bryer, Mark, Kottelat, Maurice, Bogutskaya, Nina, Coad, Brian, Mandrak, Nick, Balderas, Salvador Contreras, Bussing, William, Stiassny, Melanie L. J., Skelton, Paul, Allen, Gerald R., Unmack, Peter, Naseka, Alexander, Ng, Rebecca, Sindorf, Nikolai, Robertson, James, Armijo, Eric, Higgins, Jonathan V., Heibel, Thomas J., Wikramanayake, Eric, Olson, David, López, Hugo L., Reis, Roberto E., Lundberg, John G., Sabaj Pérez, Mark H., Petry, Paulo
Publikováno v:
BioScience, 2008 May . 58(5), 403-414.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1641/b580507
Autor:
Padilla-Petry, Paulo1 (AUTHOR) ppadillapetry@ub.edu, Miño Puigcercós, Raquel1 (AUTHOR)
Publikováno v:
SAGE Open. Jan2022, Vol. 12 Issue 1, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
LUIS MÉNDEZ-ULRICH, JORGE, PARRA RAMAJO, BELÉN, PADILLA-PETRY, PAULO, NEGRE BENASSAR, FRANCISCA
Publikováno v:
Educatio Siglo XXI; nov2023-feb2024, Vol. 41 Issue 3, p99-116, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Padilla-Petry, Paulo1 (AUTHOR), Vadeboncoeur, Jennifer A.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
SAGE Open. Apr-Jun2020, Vol. 10 Issue 2, p1-11. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
CANALES, CARLOS1 canalesbcarlos@ub.edu, PADILLA-PETRY, PAULO1 ppadillapetry@ub.edu, GUTIÉRREZ, LUISPE2 luispe.gutierrez@gmail.com
Publikováno v:
Educatio Siglo XXI. jul2019, Vol. 37 Issue 2, p49-66. 18p.