Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Petrovskaya, Elena A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Roberts, Amanda, Rogers, Jim, Petrovskaya, Elena, Ashton, Annie, Beck, Emily, Ritchie, Charles, Turnbull, Pauline, Johal, Gursharan, James, Richard, Parente, Tony, Boyce, Chrissy, Chamberlain, Samuel R., Bowden‐Jones, Henrietta, Wong, Paul, Sharman, Steve
Publikováno v:
Addiction; Dec2024, Vol. 119 Issue 12, p2223-2225, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Petrovskaya, Elena1 (AUTHOR) elena.petrovskaya@york.ac.uk, Zendle, David1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Business Ethics. Dec2022, Vol. 181 Issue 4, p1065-1081. 17p. 1 Diagram, 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Romanov, Alexander S., Muratov, Dmitry V., Petrovskaya, Elena A., Fabrizi de Biani, Fabrizia, Corsini, Maddalena, Kudinov, Alexander R.
Publikováno v:
In Journal of Organometallic Chemistry 15 September 2014 767:177-184
This study intends to determine whether predictive line graphs as developed by North Western University (TheyDrawIt) affect the shape recall of the graph compared with identical static line graphs. In addition this study shall also determine how this
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::258a9fd7f2ff4955255668ab99007987
DOTA 2 is an online video game in which teams of players compete to destroy each other’s bases and gain control of a map. DOTA 2 is a popular esport, and data from every DOTA 2 match is publicly available online for interested parties to scrutinise
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8a44855a4629c677e504d84103460b9d
The revenue model of the video games industry has transitioned from upfront payment for games as products into continuous payment for games as a service: rather than pay a fixed and upfront fee to buy a game as a ‘boxed product’, games are instea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::96f00dad0dfd4bd0cc9d21c9bbf2997b