Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Petrović, Mario"'
Publikováno v:
In Applied Thermal Engineering 5 January 2023 218
Publikováno v:
In Acta Astronautica June-July 2015 111:110-135
Publikováno v:
Kultura komuniciranja / Culture of Communication. 1(1):257-271
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=408432
Publikováno v:
Sociologija i prostor : časopis za istraživanje prostornoga i sociokulturnog razvoja
Volume 59
Issue 3 (222)
Volume 59
Issue 3 (222)
U Hrvatskoj je 2020. godinu potpuno opravdano nazvati kriznom godinom. Osim pandemije bolesti COVID-19, s kojom se suočio cijeli svijet, Hrvatsku je pogodilo više razornih potresa, koji su dodatno intenzivirali osjećaj nesigurnosti i neizvjesnosti
Publikováno v:
South Eastern European Journal of Communication
Volume 1
Issue 2
Volume 1
Issue 2
Društveno dogovorno poslovanje (DOP) u suvremenome poslovanju sve više postaje alat tvrtkama za diferenciranje u odnosu na konkurenciju, stjecanje konkurentske prednosti te izgradnju imidža poželjnoga poslodavca i ponuditelja roba i usluga. Mnoge
Autor:
Petrović, Mario
MEAN stack tj. platforma objedinjuje baze podataka MongoDB, JavaScript platforme Express.js i Angular.js, te Node.js poslužitelja. Omogućuje jednostavnu i lakšu izradu web tj. mrežnih aplikacija korištenjem samo jednog programskog jezika JavaScr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4016::ba81a375e9322294951dc4dfc65ae2f1
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:570887
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:570887
Autor:
Petrović, Mario
U radu je opisana tehnologija izvođenja različitih vrsta toplinskih izolacija na primjeru obiteljske kuće. Za predmetni stambeni objekt odabrana je građevina koja se nalazi u gradu Osijeku. Utvrđen je energetski razred zgrade za postojeće stanj
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3759::b30c0c3ed26e93bc0c84ac8249053a4c
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:133:233412
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:133:233412
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Communication Management Review
Volume 01
Issue 02
Volume 01
Issue 02
The term “Native Advertising” in the marketing sense has been characterised as an “advertising evolution”, and it is usually considered to belong to the group of new marketing tools. However, due to the subtle way in which it presents “edit