Zobrazeno 1 - 10
of 175
pro vyhledávání: '"Petrova, O. V."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Petrova, O. V.
В основе профессиональной деятельности переводчика лежит умение воспринимать исходный текст как целостную структурно-семантическую е
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::7616f8d36c44b513c58f9adf9d37ce0a
https://hdl.handle.net/10995/120832
https://hdl.handle.net/10995/120832
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth & Environmental Science; 2022, Vol. 988, p1-10, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mkrtychyan, G. A., Petrova, O. V.
The main idea of this case study paper is to introduce the practice of monitoring and analysis of the university professors’ resistance to changes, and to describe the possible solutions for the resistance management using the example of the Instit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::4183581efbc2c945a522605a1b332d9e
https://hdl.handle.net/10995/85195
https://hdl.handle.net/10995/85195