Zobrazeno 1 - 10
of 213
pro vyhledávání: '"Petrill, SA"'
Extant literature has established a consistent association between aspects of reading motivation, such as enjoyment and self-perceived ability, and reading achievement, in that more motivated readers are generally more skilled readers. However, the d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::505d2f288d933a6e67d4c198f4bb6eec
Autor:
Dethorne LS (AUTHOR), Petrill SA (AUTHOR), Hart SA (AUTHOR), Channell RW (AUTHOR), Campbell RJ (AUTHOR), Deater-Deckard K (AUTHOR), Thompson LA (AUTHOR), Vandenbergh DJ (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Apr2008, Vol. 51 Issue 2, p423-435. 13p.
Autor:
Davis, O, Band, G, Pirinen, M, Haworth, C, Meaburn, E, Kovas, Y, Harlaar, N, Docherty, S, Hanscombe, K, Trzaskowski, M, Curtis, C, Strange, A, Freeman, C, Bellenguez, C, Su, Z, Pearson, R, Vukcevic, D, Langford, C, Deloukas, P, Hunt, S, Gray, E, Dronov, S, Potter, S, Tashakkori-Ghanbaria, A, Edkins, S, Bumpstead, S, Blackwell, J, Bramon, E, Brown, M, Casas, J, Corvin, A, Duncanson, A, Jankowski, J, Markus, H, Mathew, C, Palmer, C, Rautanen, A, Sawcer, S, Trembath, R, Viswanathan, A, Wood, N, Barroso, I, Peltonen, L, Dale, P, Petrill, SA, Schalkwyk, L, Craig, I, Lewis, C, Price, T, Donnelly, P, Plomin, R, Spencer, C, Consortium, The Wellcome Trust Case Control
Publikováno v:
Nature Communications. 5
Dissecting how genetic and environmental influences impact on learning is helpful for maximizing numeracy and literacy. Here we show, using twin and genome-wide analysis, that there is a substantial genetic component to children's ability in reading
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.