Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Petra Potmesilova"'
Autor:
Petra POTMĚŠILOVÁ
Publikováno v:
Paidagogos, Vol 2019, Iss 2 (2019)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f04d8c8e1b2340a69f2e351246564bd8
Autor:
Petra POTMĚŠILOVÁ
Publikováno v:
Paidagogos, Vol 2018, Iss 1-2 (2018)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95d48a3df5324d409b5c4bf1566687ee
Publikováno v:
Paidagogos, Vol 2017, Iss 2 (2018)
Článek reaguje na situaci, kdy v posledních dvaceti letech došlo v České republice ke značnému nárůstu vysokoškolsky vzdělaných lidí a aktuálně na vysoké školy nastupuje až 60 % z populačního ročníku. Zvyšování počtu studen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/edf1d03ef0454ecaa809de83ed3c4c50
Publikováno v:
Paidagogos, Vol 2017, Iss 1 (2017)
Cílem článku je přinést informace o tom, co a kdo může ovlivňovat tvorbu postojů ke vzdělání u studentů středních škol. Teoretickým východiskem výzkumu se stalo pojetí postojů tuzemskými i zahraničními psychology jako jsou nap
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c067529dc77a47d6a6a3c12785a6dfff
Autor:
Petra Potměšilová
Publikováno v:
Paidagogos, Vol 2016, Iss 2 (2017)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be5d1b26a5904fb8b4494c1efdfe4935
Autor:
Petra Potměšilová
Publikováno v:
Paidagogos, Vol 2016, Iss 2 (2017)
Artefiletika je specifické pojetí výtvarné výchovy, umožňující spojení výtvarné výrazové hry s reflektujícím dialogem. Prostřednictvím artefiletiky tak může dojít k odhalení psychických možností a mezí jedince, k uvědoměn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6bbcba7b437486fa8f56cf2f61d61b4
Autor:
Petra Potměšilová
Publikováno v:
Paidagogos, Vol 2016, Iss 1 (2016)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d35daca7533c4d6caa46d5b5d2db6c1d
Autor:
Petra Potměšilová
Publikováno v:
Paidagogos, Vol 2014, Iss 1 (2014)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b3eb780555e4ca4b33b8592b3cd70db
Publikováno v:
Paidagogos, Vol 2013, Iss 2 (2013)
The purpose of this study was to identify primary mainstream teachers’ attitudes toward inclusive education when working under conditions of inclusion in Olomouc region of Czech Republic. The study was also designed to examine whether these teacher
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c35b6ef9b6d45d1bee76cdf729689a8
Autor:
Petra Potměšilová
Publikováno v:
Paidagogos, Vol 2013, Iss 1 (2013)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e71cf8eef64c453fb7ce45db6961790d