Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Petraškevičius, Vladislavas"'
Publikováno v:
Amfiteatru Economic / Economic Amphitheater. 24(SI16):1001-1013
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1074156
Publikováno v:
Business, Management and Education. 15(1):140-157
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=549395
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MOLENDOWSKI, Edward1 edward.molendowski@uek.krakow.pl, PETRAŠKEVIČIUS, Vladislavas2
Publikováno v:
Journal of Business Economics & Management. Jun2020, Vol. 21 Issue 3, p706-724. 19p.
Publikováno v:
Verslas: teorija ir praktika / Business: Theory and Practice. (3):185-193
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=185540
Publikováno v:
Verslas: teorija ir praktika / Business: Theory and Practice. (3):215-220
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=57807
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Business, Management and Education, vol. 15, no. 1, pp. 140-157, 2017.
The main purpose of this article is to outline the current challenges of beer industry in Lithuania and provide suggestions for future development of organizations in this industry, by focusing on diversification strategy and social responsibility. T
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1857::b7bb94c33a5f2a58baa49eff3fccf6cd
https://plus.si.cobiss.net/opac7/bib/12768284?lang=sl
https://plus.si.cobiss.net/opac7/bib/12768284?lang=sl
Publikováno v:
Bridges / Tiltai. 2009, Vol. 47 Issue 3, p139-150. 12p.
Publikováno v:
Business: Theory and Practice; Vol 11 No 3 (2010); 185-193
Business: Theory and Practice, Vol 11, Iss 3 (2010)
Business: Theory and Practice, Vol 11, Iss 3 (2010)
Under the conditions of intense competition, concentration is a strategy, allowing an enterprise to stay competitive in the market. In spite of its importance, the influence of concentration on the results of commercial activities of particular enter
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d119669a78908160192410183cc640d1
https://zenodo.org/record/816838
https://zenodo.org/record/816838