Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Petr Soukup"'
Publikováno v:
Orbis Scholae, Vol 14, Iss 3, Pp 73-92 (2021)
A number of studies have shown the impact of teachers’ attitudes on student achievement. One of the concepts through which teachers’ attitudes can be operationalized is academic optimism. It includes perceptions of self-efficacy, trust in student
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/853d999d30074f039114d55cc4033511
Autor:
Zdeněk Poloprutský, Petr Soukup
Publikováno v:
Acta Universitatis Carolinae Geographica, Vol 56, Iss 1, Pp 31-43 (2020)
This article deals with the creation of maps that depict the development of selected villages in Czechia in the 19th and 20th centuries. These maps are used for the artistic and historical research of rural architecture, which focuses on the type and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d400cdb503714b0cb5d5df985f6e9eb5
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 30, Iss 1, Pp 32-60 (2020)
Cílem příspěvku je seznámit s průběhem a výsledky validace a adaptace dotazníku CEQ (Course Experience Questionnaire) a diskutovat jeho využitelnost v aktuálních podmínkách českých vysokých škol. Originální verze dotazníku vznikl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60f82e56817643e58aa3c39a9ec28a6f
Autor:
Ilona Kočvarová, Petr Soukup
Publikováno v:
Orbis Scholae, Vol 12, Iss 3, Pp 127-145 (2019)
The empirical study presents a research survey in the field of teaching quantitative data analysis as a part of research methodology in educational study programs of public universities in the Czech Republic. The survey is based on content analysis o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c91b017e0bf443de97a861df626c413c
Autor:
Petr Soukup
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 29, Iss 3, Pp 386–394-386–394 (2019)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/433db0ec499544a7953e6e04fbe1d308
Autor:
Petr Soukup
Publikováno v:
Orbis Scholae, Vol 11, Iss 2, Pp 125-136 (2018)
Cílem předloženého textu je položit teoretické a praktické základy pro korektní statistickou práci s daty, která byla získána z malých populací, pokud z této populace vybíráme nezanedbatelnou část (nad 5 %). Využíván je koncept
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/20c129c2593842b89a08b3157ebf2358
Autor:
Petr Soukup, Ilona Kočvarová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 26, Iss 3 (2016)
Metodologicky orientovaná studie syntetizuje základní požadavky na velikost a reprezentativitu výběrového souboru v kvantitativně orientovaném pedagogickém výzkumu. Prezentuje základní výběrové postupy, jejich parametry a dopad na po
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c8d5c13f6d714e08b4e3f3f041259150
Autor:
Petr Soukup
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 26, Iss 2 (2016)
Cílem příspěvku bude poukázat na problémy při využívání koncepcí statistické a věcné významnosti v posledním desetiletí ve dvou předních pedagogických časopisech, konkrétně v časopise Pedagogika a Pedagogická orientace. Text
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/87dc1ba54be04da580635b858dc5df67
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 10, Iss 5, p e0127637 (2015)
Nucleophosmin 1 (NPM1) mutations are frequently found in patients with acute myeloid leukemia (AML) and the newly generated sequences were suggested to induce immune response contributing to the relatively favorable outcome of patients in this AML su
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90857995ff54412c960d9fd003e65320