Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Petr Najvar"'
Autor:
Iva Stuchlíková, Tomáš Janík, Lukáš Rokos, Eva Minaříková, Libuše Samková, Petr Najvar, Alena Hošpesová, Marcela Janíková
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 33, Iss 2 (2024)
Badatelsky orientovaná výuka a formativní hodnocení jsou představiteli moderních metod a postupů ve výuce. Aby mohly být smysluplně a efektivně používány, je nutné vytvořit příležitosti k tomu, aby se s nimi učitelé seznamovali,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c2f7cdac1814d8895d382a8331bcc6f
Autor:
Petr Najvar
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 32, Iss 1 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/585acb96248e414c9eb010134a66b45f
Publikováno v:
Orbis Scholae, Vol 15, Iss 1, Pp 9-36 (2021)
This theoretical study builds on Fisherman‘s view of active content as an agent of cognitive change and on Kvasz’s theorem that cognitive changes on the level of historical cultural epistemology and cognitive changes on the level of student’s p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6242d978ccf94965be1a897d3f957cb0
Autor:
Petr Najvar, Eva Minaříková
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 30, Iss 2, Pp 117–121-117–121 (2020)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d8b232fb8b664acb9d5517114e474f5b
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 10 (2020)
There is no education without content. Teaching and learning in schools is devoted to “something,” not to “nothing” or “anything.” The more heterogeneous, multicultural, and multilingual the classroom, the more semantization of educationa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a906bad4c4249e993ef3bb94057fce4
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 30, Iss 1, Pp 5–31-5–31 (2020)
Přehledová studie zpracovává aktuální domácí a zahraniční přístupy k využívání videa v učitelském vzdělávání. Poukazuje na kontinuitu vývoje, kdy se videozáznamy původně pořizované pro výzkumné účely v přibývající
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4cfccc768974277a30c635014f1979a
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 29, Iss 3, Pp 374–381-374–381 (2019)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b197ef09e564188bb34a9c64de6a71f
Autor:
Petr Najvar
Publikováno v:
Pedagogika, Vol 67, Iss 3 (2017)
Tato studie kontrastivně představuje dva antagonické přístupy ke zkoumání edukačních procesů ve školní výuce. Jedním z nich je tzv. IVŠV videostudie výuky jako reprezentant kvantitativních videostudií (KVS); přístup využívajíc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9bffac14a55b4bd88f6d4472279f8b03
Autor:
Petr Najvar
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 27, Iss 3 (2017)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e5f54b533cb424193aaa2b30a3ac31c
Autor:
Petr Knecht, Petr Najvar
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 27, Iss 1 (2017)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b912db5efe064e21a08ce737be14f8cb