Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Petr, Kachlík"'
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 31, Iss 4 (2022)
Předkládaný příspěvek se zabývá fenoménem dvojí výjimečnosti, v případě tohoto článku tedy kombinací vysokého nadání a specifických poruch učení. Cílem práce bylo analyzovat současné zahraniční studie, které se zabývaj
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/24c461f084d44683837773031fb2ee1d
Autor:
Petr Kachlík
Publikováno v:
Tělesná Kultura, Vol 40, Iss 1, Pp 23-32 (2017)
Background: Biorhythms are one of the fundamental attributes of life. Biorhythms are found at all levels of organization of a living system, they are genetically determined. In the postmodern information society they can be traced in the field of spa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe4da07b02ed45f3a04963a8254d6934
Mobile phone use and its threat to dependence among secondary school students – an explanatory study
Autor:
Ivan Uher, Petr Kachlík, Andrea Schubertová, Clifford Yip, Katarzyna Ruszkiewicz, Tatiana Kimaková
Publikováno v:
Annals of Agricultural and Environmental Medicine.
Autor:
Petr Kachlík
Publikováno v:
Sborník z mezinárodní konference ICOLLE 2022: „Omnes, omnia, omnio“ pro 21. století.
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 9, Iss 4 (2017)
N/A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/885cb2243e8342cb902a68f6b97d6d8c
Autor:
Petr Kachlík
Publikováno v:
Sborník z mezinárodní konference 2021: Rozvoj kompetencí relevantních pro život a praxi v 21. století.
Publikováno v:
ICERI2021 Proceedings.
Publikováno v:
Casopis lekaru ceskych. 160(2-3)
Computer vision syndrome is a term for a set of symptoms that often manifest themselves during a long-term work on a digital device. According to several studies, these symptoms are more common in people with uncorrected latent strabismus. The most f
Autor:
Petr Kachlík, Josef Klement
Publikováno v:
Aviation, Vol 9, Iss 2 (2005)
Riveting and adhesive bonding are common joining technology in aircraft engineering. A hybrid joining such as rivet‐bonding brings together the benefits of both basic techniques whilst minimising some of their shortcomings. These technologies have
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d96df2b68f644ddea759b02eba542a04
Autor:
Petr Kachlík
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 13, Iss 1 (2003)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a4b11cc7e5546c9b36a8f5b766db610